2017. május 28.

A folytatásról

Kedveseim!

Azt hiszem nincs annyi szó a világon amennyi kifejezné azt, hogy mennyire sajnálom ezt a hosszú kimaradást! Talán már minden reményetek elveszett, amelyet a folytatást iránt tápláltatok, de remélem még nem vesztettelek el benneteket teljesen! (Egyszóval: remélem sikerül valahogy kiengesztelnem titeket!) Rengeteg magyarázatot és mentságet tudnék felhozni magam mellett, de soha nem volt kenyerem a kifogások mögé bújás, maradjunk csak annyinál, hogy új életet kezdtem egyetemistaként Szeged csodás városában és mikor időm is lett volna írni, inkább töltöttem a barátaimmal, vagy pihenéssel. Azonban ez nem jelenti azt, hogy búcsúzni is szeretnék a történettől, vagy az írástól, hiszen akkor nem írnám nektek "szánom-bánom soraimat". A Hajsza következő négy része, ami az epilógusig hátra van, természetesen a nyár és ősz folyamán felkerül teljes hosszában! Eszembe sem jutna tovább kétségek közt hagyni benneteket, vagy ami még szörnyűbb, befejezetlenül hagyni életem egyik legkidolgozottabb, legkedveltebb történetét! Alig várom, hogy újabb fejezettel kápráztathassalak el benneteket, de addig is szenvedek a vizsgaidőszakkal! Június végén találkozunk, addig is legyen szép hónapotok!

Ölelés, Skyler

1 megjegyzés:

  1. Juj lányom, ennek nagyon-nagyon örülök! Bár, hogy őszinte legyek, engem nem tudnál lerázni :D
    Hű, igen, akkor sok sikert az egyetemen, kitartást a sok tanuláshoz <3
    Juuj és epilógus... Ennyire közel lenne? Azta. Nem is gondoltam volna. Mindenesetre irtó kíváncsi vagyok, mi lesz a történet vége!
    Marad olvasód: Babu

    VálaszTörlés